INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
10MILA - INFORMATION-FUNKTIONÄRER Rabatt 2006-04-25 00:06 

Här kommer jag att fortlöpande lägga ut information fram till nästa helg
Då innehållet kommer att förändras ber jag Dig att titta in då och då

2006-04-24

Samtliga funktionärer har 10-15% RABATT i Sporttältet under fredagkvällen. Passa på att fynda i samband med funktionärsgenomgången


2006-04-22

* Samtliga funktionärer kallas till genomgång på plats TC fredag 28/4 kl 18:00. Se Månadsprogrammet

Samling vid Svenska Kraftnät, Knottebo för parkering, därefter kort promenad till TC samma väg som våra gäster kommer att gå.

* Bemanningslistor läggs ut söndag kväll.

* Jag behöver 6 st som kan hjälpa till med inläggning av Sportidentbrickor i påsar och i programmet. Inget som kan påverka tävlandet.
Det går att börja efter lunch på torsdag 27/4 och arbetet sker på TC i Knottebo.
Anmäl på kommentarer nedan samt samordna samoåkning. Jag är tacksam om jag slipper att ringa runt!


Bemanningslista


Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1623


  [Tillbaka

Kommentarer 5 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: krjed [2006-04-25 10:51]
Jag kan hjälpa till på torsdag efter lunch. Kristina J

Skrivet av: Birgitta A [2006-04-24 18:49]
Ledig, kan hjälpa till på torsdag.

Skrivet av: NormanK [2006-04-23 15:31]
Jag kan hjälpa till på torsdag med brickorna.

Skrivet av: Birgitta a [2006-04-23 14:33]
Ska kolla på jobbet först, men jag kan nog ta ledigt och då kommer jag. I så fall samåker jag med Tommy och Anette. Lämnar klart besked i morgon.

Skrivet av: Tommy [2006-04-23 13:58]
Anette och jag kan jobba från lunch och till kl.16.00



[Tillbaka]