|
Yra höns i Karlslund
| 2006-04-21 11:01 |
Igår den 20 april var det ol-intervalls träning i Karlslund arrangerat av Janne Johansson. Träningen går ut på att 2 personer kör varannan gång på 15 olka kartor som är helt vita med bara en bana på, men kontrollerna sitter på rätt plats.
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Patrik [2006-04-21 19:27] | |
|
 |
| Piraten>> Tack för en MYCKET bra träning. Kul träningsform där alla (ungdomar,äldre,elit,motionärer mm) kan träna samtidigt och tillsammans. |
[Tillbaka]
|