 |
|
|
Uppföljningen tisd/onsd 25 o 26/4
| 2006-04-21 07:29 |
MIssa inte att skriva att ni kommer och hjälper till. Antingen här eller under Stefans Klubbträningsnyhet.
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | stina [2006-04-22 10:18] | |
|
 |
| jag kommer på tisdag |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2006-04-21 20:35] | |
|
 |
| Jag hjälper till på onsdag |
| Skrivet av: | Hans-Göran [2006-04-21 20:35] | |
|
 |
| Jag hjälper till på onsdag |
| Skrivet av: | Öberg [2006-04-21 11:45] | |
|
 |
| kommer tisdag |
[Tillbaka]
|
|
|
 |