|
SM i Hälsingland
| 2001-08-05 11:35 |
Det är en dryg månad kvar till SM-veckan i Hälsingland med klassisk distans första helgen, natt på tisdagskvällen och kort + stafett andra helgen. Anmälan ska vara inne om en vecka så det börjar bli dags att lämna in intresse för deltagande.
13/8 ska anmälan vara inne så senast nästa lördag behöver Emma intresseanmälan för de individuella tävlingarna, görs lättast på hemsidan.
Till budkavlen räknar jag med 2 herrseniorlag, 1 damseniorlag och/eller 1 damjuniorlag. Intresseanmälan för budkavlen görs till mig men kan göras något senare.
Logi är bokat i stugor på Moheda naturcamping av Johan G. Resorna kommer ske med minibuss och bil.
Lång-SM som arrangeras av Vingåkers OK 23/9 kan anmälas senare och görs på hemsidan.
SM-tävlingarna i Hälsingland
[Tillbaka]
|