INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Snabba ryck till Hälsingland 2006-04-05 15:52 

De som fortfarande inte är anm. till Hälsingland i Kristi himmelsfärdshelgen, har nu brottom. En av dagarna är det bara ett par hundra platser kvar och det tar nog bara något dygn innan det är fullt. Nu gäller det att prata med Emma så hon lägger in det direkt i klubben online och inte bara skriva in det på vår hemsida.
Detta gäller särskilt ungd. eftersom de även behövs till Hälsingekaveln sista dagen.




Skrivet av:

C-G Garpenlund
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1604


  [Tillbaka

Kommentarer 7 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: C-G Garpenlund [2006-04-12 23:32]
Kaveln är nog den tävling som blir lättast att anm. sig till p g a maxtaket.
Vi tar ställning efter helgen, ev löser det sig med ungd.

Skrivet av: Patrik [2006-04-11 9:30]
CG>> Har du koll på hur det ser ut inför kaveln? Forfarande för få unga och äldre som är anmälda för att vi ska få ett "godkänt" stafettlag vad jag kan se,eller?

Skrivet av: stina [2006-04-05 21:51]
Emma>> jag vill byta klass till elit den 27/5..!

Skrivet av: Emma [2006-04-05 21:37]
Jag har lagt in alla anmälningar till Hälsinglandstävlingarna i klubben online och kommer fortsätta bevaka anmälningarna och flytta över anmälningarna så fort jag ser att ytterligare anmälningar gjorts på hemsidan.

Skrivet av: Patrik [2006-04-05 16:44]
Peiza>> Tror det är 3e året de kör detta upplägg. Vi ställde upp med ett kfum lag för 2år sen iaf och då var det rätt kul.

Skrivet av: Peiza [2006-04-05 16:31]
Jäklar de har ju gjort om hela stafetten till nån ploj 16-manna kavle där längsta sträckan är 6,3 km

Men det kanske kan bli roligt ändå.

Skrivet av: Patrik [2006-04-05 16:22]
Ser att de som anmält sig är införda på klubben online.

Detta måste vi har till stafettlaget
Laget ska bestå av högst sex st. H 17 - 44, minst tre damer samt
två st. H -12 / D -14 eller H 65- / D 50-

Har vi det som uppfyller sista kravet?



[Tillbaka]