De som fortfarande inte är anm. till Hälsingland i Kristi himmelsfärdshelgen, har nu brottom. En av dagarna är det bara ett par hundra platser kvar och det tar nog bara något dygn innan det är fullt. Nu gäller det att prata med Emma så hon lägger in det direkt i klubben online och inte bara skriva in det på vår hemsida. Detta gäller särskilt ungd. eftersom de även behövs till Hälsingekaveln sista dagen.
CG>> Har du koll på hur det ser ut inför kaveln? Forfarande för få unga och äldre som är anmälda för att vi ska få ett "godkänt" stafettlag vad jag kan se,eller?
Jag har lagt in alla anmälningar till Hälsinglandstävlingarna i klubben online och kommer fortsätta bevaka anmälningarna och flytta över anmälningarna så fort jag ser att ytterligare anmälningar gjorts på hemsidan.