|
KFUM Multisport
| 2006-03-29 21:11 |
Nu är det dags för året multisport, som i år går av stapeln den 1:a juli. Planeringsarbetet har satt igång och vi behöver fler personer som tar på sig ansvarsområden.
Har du lust, ork och intresse av att vara ansvarig för något område inför årets upplaga av multisporten? Det finns både enklare och tyngre uppdrag att tillsätta fortfarande. Skriv en kommentar nedan om du är intresserad så hör jag av mig till dig så hittar vi ett lämpligt uppdrag.
/Johan Lundmark
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|