|
Träningspärm i klubbstugan
| 2006-03-24 14:04 |
På hyllan direkt innanför dörren till stora rummet i klubbstugan finns nu en pärm med äldre olbanor som vi kört på senare tid och som blivit över. Dessa kan användas när som helst men det finns inga skärmar ute. Igår fick ett 10-tal som kom till klubbens träning ta kartor från nattcups avslutningen och träna på, eftersom det inte fanns någon träningansvarig fast träning var utlyst på hemsidan
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|