|
Nattserie avslutning
| 2006-03-17 17:17 |
Igår torsdagen den 16 mars var det avslutning på årets nattserie i Karlslund. Där Per Öbergs banor i Varbergaskogen o Karlslundskogen fick högsta betyg trots att det låg en 30-40 cm snö i området.
Det var 83 stycken som sprang och snabbast på långa banan blev Oskar Arlebo. På mellan blev Christer Garpenlund 2:a och han var den ende i klubben som kom på pallplats totalt i nattserien där han vann mellan banan. Tur i lottningen på lätta banan hade Erik Lindgren som vann presentkortet som lottades ut där. Vidare bjöds det på fika efter tävlingen i Motionscentralen, där även Löpex hade försäljning av orienteringsgrejer.
[Tillbaka]
|