|
10MILA 2006 -Logga in och anmäl Dig !
| 2006-03-21 23:13 |
Lite dåligt med anmälningar till info och utbildning hittills, men nu kommer ni igen eller ????
Ny info inlagd 2006-03-15 Logga in och läs mer om utbildning mm av funktionärer
(Skulle kännas skön att slippa ringa runt för att jaga in anmälningar!)
2006-03-21 Jag har fått frågan var man skall logga in sig m m.
Här kommer förklaringen:
Alla medlemmar kan logga in sig på hemsidan genom att fylla i inloggningsnamn och lösenord. Den som inte har inloggningsuppgifter vänder sig till webkommittén för att få detta. När man är inloggad finns det mer information på hemsidan som endast kan ses av medlemmar.
Anmälan och kommentarer kan läggas in på en nyhet i kommentarerna i nederkant av nyheten (Finns inte på denna Nyhet, men om Du loggar in så hittar Du info om 10MILA och Du harmöjlighet att anmäla Dig där)
[Tillbaka]
|