INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Kristin Jacobson ny i KFUM 2006-01-21 22:18 

Vårt redan starka damstall får ytterligare förstärkning när Kristin Jacobson, tidigare OK Milan, från och med i vår väljer att tävla för oss.

För den som varit med på klubbens träningar det senaste året är Kristin inget okänt ansikte. Hon har bott i stan i ett antal år och är en flitig gäst på träningar och andra aktiviteter. Kristin är 23 år gammal, läser på universitetet till Socialpedagog och bor mer eller mindre tillsammans med Oskar Arlebo. Bland orienteringsmeriterna 2005 märks två fjärdeplatser på DM sprint och lång.

Anledningen till att hon nu väljer att också tävla för KFUM är att hon oftare vill ha chansen att springa budkavle och att hon tycker att det är roligare och mer motiverande att tävla tillsammans med samma gäng hon tränar med. Hennes målsättning i sin nya klubb är att genom mer och bättre träning bli en bättre orienterare och kunna vara en tillgång på budkavlarna.

Vi hälsar Kristin välkommen till KFUM och önskar henne lycka till i den nya klubbdressen!

Klicka på bilderna för att se dem i större format







Skrivet av:

Daniel Gustafsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1548


  [Tillbaka

Kommentarer 6 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Kristin J [2006-01-25 18:52]
Tack tack :)

Skrivet av: stefan [2006-01-23 12:41]
Välkommen, kul kul...

Skrivet av: Garpen [2006-01-23 12:33]
Kul!!!

Skrivet av: Balken [2006-01-23 11:38]
Skojigt!!

Skrivet av: in [2006-01-23 10:42]
kul, som sagt!!! :) :) welcome - dobro dosli - vitame!

Skrivet av: Löken [2006-01-22 22:27]
Stabilt säger jag :)...



[Tillbaka]