|
Nattcup 25/1
| 2006-01-19 07:21 |
Almby IK tar över den nattcup som OK Djerf skulle haft den25/1. pga av olika problem så har Djerf fått förhinder.
Alltså, Onsdagen den 25/1 arrangerar Almby nattcup. Plats kommer. Sprid detta till alla som kan tänkas behöva veta om det.
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Löken [2006-01-23 17:10] | |
|
 |
| Norra bro alltså, hmm... Är det den härliga natt-dm terrängen vi kommer bemästra på onsdag. Va sugen jag blir ;)... |
[Tillbaka]
|