|
Söndagsbandyn avgjord!
| 2001-01-21 14:27 |
Helg, sol och spegelblank is - som upplagt för bandy!
För andra söndagen i rad spelades det bandy, den här gången på Tysslingens is. Efter en stenhård match stod Haglund, Ekström, Gus, Norse och Olsson som segrare över Fimpen, Axel, Sjögge, Oskar, Kallin och Simon Nyström med siffrorna 10 - 8. Efteråt grillades korv och samtliga deltagare var trötta och nöjda.
[Tillbaka]
|