|
Träningsläger i Spanien Alicante 2006
| 2005-10-22 12:33 |
Jag vill kolla av intresset för ett träningsläger i Spanien i februari 2006. Skriv gärna en kommentar till denna nyhet om du är intresserad. Blir det några som vill åka kan jag sammordna resan. Det förslag som jag har är att vi åker till Alicante igen med avresa vecka 7 och hemkomst vecka 8.
3-4 nya kartor 2006 3 nya kartor 2005(varav 2 sprint)
Tisdag 21/2 Sportident training. Junior VOC-final men. 4600m. Guardamar Sur (denna har vi sprungit tidigare)
Torsdag 23/2 Sportident training. Night orienteering.
Lördag-Söndag 25-26/2 WRE. Plats: Murcia-Totana Avstånd: ca 1 timme 20 min med bil från Marjal och Cabo Cervera.
Kostanden för lägret är 40 Euro/natt. I priset ingår • Alla träningar inklusive kartor • Anmälningar och anmälningsavgift till två dagars tävlingar (en helg). • Boende på Marjal Sport • Bilhyra, (del i hyrbil, "Storlek" Opel Corsa, Fiat Punto, Ford Ka) Fria mil, och försäkring ingår. (För de som önskar tillkommer självriskeliminering med 3 € per bil och dag som betalas lokalt - rekommenderas) • Vi ordnar med kulturella och övriga aktiviteter • Informationsmöte (i möjligaste mån) • Vägbeskrivningar på svenska och engelska • Mallkartor med kontroller (ca 500 kontroller) Ingår ej: Flyg, Drivmedel, inträden till kulturevenemang, mat, utflykter Resealternativ
Läng ___ Utresa _________ Hemresa ______ Boende __ Flyg ____ Totalt 10 dagar__Thu, 16 Feb 06 _ Sun, 26 Feb 06 _ 3850 kr _ 2411 kr _ 6261 kr 8 daga____Sat, 18 Feb 06 _ Sun, 26 Feb 06 _ 3080 kr _ 2661 kr _ 5741 kr
Boendekostnaden är beräknad på kursen 9,624 Sek / Eur Flyget hem avgår 18:45 från Alicante.
Kostnaderna är givetvis väldigt ungefärliga bl.a. beroende på hur snabb man är att boka flygbiljett. Jag rekommenderar även att vi bokar en större biltyp samt självriskeliminering.
Läs mer om träningsläger i spanien
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2005-10-25 21:42] | |
|
 |
| Tycker det känns lite för dyrt för min del. Värdesätter mer värme och upplevelsen än mängder med banor och kontroller. Troligen kommer jag åka iväg till maderia med samma tunagäng som förra året. |
[Tillbaka]
|