INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KFUM Bytesmarknad lördag 12 nov 2005-11-08 09:59 

Tack alla som anmält sig , men det behövs några till!
Som vanligt i Hagagården!
Som vanligt behövs det folk som jobbar!

Anmäl Dig i kommentarsfältet nedan så lägger vi upp Dig i listan nedan:


Arbetspass
Fredag 11 nov 17:00- 21:30 (Klart)
Inlämning av artiklar
Christer Garpenlund
Urban Haglind
Inga-Britt Garpenlund
Micke Friman
Niklas Sjögren
Jan Zennertun
Magnus Mattson
Anne Eriksson (från 17:30)
Marie Jönsson (från 18:15 )
Hans Lundberg
Anne Lundberg
Svante Ivarsson

Lördag 12 nov 9:00 - 12:30 (Klart)
Försäljning av artiklar
Björn Lindgren
Olle Häggbom
Birgitta Rauseus
Bettan Hardt
K-P Hardt
Anna-Karin Hedlund
Bengt-Olov Gert
Maria Gert
Frida Fjellström
Kristin Carbonnier
Barbro Carbonnier
Roland Fjellström
Malin Halldin
Fredrik Saf
Christer Möllberg
Anette Möllberg
Daniel Nordström

Lördag 12 nov 12:30 - 16:00 (Klart)
Försäljning och utlämning av artiklar
Paul Volonen
Camilla alt Roger Ackfjärd
Stina Gärdevåg
Ingemar Widén
Lars Evaldsson
Annette Heeger Gustafsson



Tack för hjälpen

/Klaus-Peter Kjell- Ove Pecka

 Här hittar Du en affisch om arrangemanget 




Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1491


  [Tillbaka

Kommentarer 25 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Paul Volonen [2005-11-09 16:52]
Jag kan hjälpa till på Lör em./ Paul

Skrivet av: bjornlindgren [2005-11-09 13:13]
Pecka>> Jag kan lördag fm (9.00->)

Skrivet av: Pecka [2005-11-07 22:28]
bengtolofgert,C-G>> Noterat

Skrivet av: C-G [2005-11-07 21:28]
Christer G ställer upp på fred. kväll

Skrivet av: bengtolofgert [2005-11-07 7:27]
Bengt-Olof och Maria Gert ställer upp ett pass på lördag förmiddag

Skrivet av: Pecka [2005-11-06 21:15]
Roland F, Widdas>> Noterat

Skrivet av: Roland F [2005-11-05 19:58]
Frida Fjellström ställer upp på lördag förmiddag.

Skrivet av: Widdas [2005-11-04 8:27]
Kan jobba på lördag em.

Skrivet av: Pecka [2005-11-01 9:54]
Svante,djN>>Noterat

Skrivet av: djN [2005-11-01 8:11]
Lägger till mig själv på lördag fm

Skrivet av: Svante Ivarsson [2005-10-31 15:06]
Jag kan hjälpa till på fredagskvällen./Svante

Skrivet av: Pecka [2005-10-31 9:35]
hanslundberg>> Noterat!

Skrivet av: hanslundberg [2005-10-30 21:32]
Hans och Anne Lundberg Fredagkväll

Skrivet av: Pecka [2005-10-19 22:11]
Malin Halldin>>Bra, noterat!

Skrivet av: Malin Halldin [2005-10-19 19:57]
Jag kan jobba på lördag förmiddag.

Skrivet av: Pecka [2005-10-19 12:38]
Magnus>> Tackar!!

Skrivet av: Magnus [2005-10-18 21:51]
Jag kan komma på fredagen.

Skrivet av: Pecka [2005-10-17 14:25]
Roland F>> Du är insatt på Lördag

Jan_Z>> Fredag

Skrivet av: Roland F [2005-10-15 21:18]
Ställer gärna upp. Välj en tid som passar...

Skrivet av: Jan_Zennertun [2005-10-14 21:44]
Det som passar dig bäst.

Skrivet av: Pecka [2005-10-14 16:19]
Jan_Zennertun>>Tackar! Vilket pass passar Dig bäst?

Skrivet av: Jan_Zennertun [2005-10-14 7:44]
Jag kan hjälpa till.

Skrivet av: Barbro [2005-10-12 17:07]
Kristin o. jag är gärna med lördag fm.

Skrivet av: niklass [2005-10-11 21:01]
FREDAGEN, skall det naturligtvis vara.

Skrivet av: niklass [2005-10-11 20:59]
Jag ställer upp på frdagen!



[Tillbaka]