|
KFUM Bytesmarknad lördag 12 nov
| 2005-11-08 09:59 |
Tack alla som anmält sig , men det behövs några till! Som vanligt i Hagagården! Som vanligt behövs det folk som jobbar!
Anmäl Dig i kommentarsfältet nedan så lägger vi upp Dig i listan nedan:
Arbetspass Fredag 11 nov 17:00- 21:30 (Klart) Inlämning av artiklar Christer Garpenlund Urban Haglind Inga-Britt Garpenlund Micke Friman Niklas Sjögren Jan Zennertun Magnus Mattson Anne Eriksson (från 17:30) Marie Jönsson (från 18:15 ) Hans Lundberg Anne Lundberg Svante Ivarsson
Lördag 12 nov 9:00 - 12:30 (Klart) Försäljning av artiklar Björn Lindgren Olle Häggbom Birgitta Rauseus Bettan Hardt K-P Hardt Anna-Karin Hedlund Bengt-Olov Gert Maria Gert Frida Fjellström Kristin Carbonnier Barbro Carbonnier Roland Fjellström Malin Halldin Fredrik Saf Christer Möllberg Anette Möllberg Daniel Nordström
Lördag 12 nov 12:30 - 16:00 (Klart) Försäljning och utlämning av artiklar Paul Volonen Camilla alt Roger Ackfjärd Stina Gärdevåg Ingemar Widén Lars Evaldsson Annette Heeger Gustafsson
Tack för hjälpen
/Klaus-Peter Kjell- Ove Pecka
Här hittar Du en affisch om arrangemanget
|
Kommentarer
| 25 inlägg hittills |
|
 |
| Jag kan hjälpa till på Lör em./ Paul |
|
 |
| Pecka>> Jag kan lördag fm (9.00->) |
| Skrivet av: | Pecka [2005-11-07 22:28] | |
|
 |
| bengtolofgert,C-G>> Noterat |
| Skrivet av: | C-G [2005-11-07 21:28] | |
|
 |
| Christer G ställer upp på fred. kväll |
|
 |
| Bengt-Olof och Maria Gert ställer upp ett pass på lördag förmiddag |
| Skrivet av: | Pecka [2005-11-06 21:15] | |
|
 |
| Roland F, Widdas>> Noterat |
|
 |
| Frida Fjellström ställer upp på lördag förmiddag. |
| Skrivet av: | Widdas [2005-11-04 8:27] | |
|
 |
| Kan jobba på lördag em. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-11-01 9:54] | |
|
 |
| Svante,djN>>Noterat |
| Skrivet av: | djN [2005-11-01 8:11] | |
|
 |
| Lägger till mig själv på lördag fm |
|
 |
| Jag kan hjälpa till på fredagskvällen./Svante |
| Skrivet av: | Pecka [2005-10-31 9:35] | |
|
 |
hanslundberg>> Noterat!
|
|
 |
| Hans och Anne Lundberg Fredagkväll |
| Skrivet av: | Pecka [2005-10-19 22:11] | |
|
 |
Malin Halldin>>Bra, noterat!
|
| Skrivet av: | Malin Halldin [2005-10-19 19:57] | |
|
 |
| Jag kan jobba på lördag förmiddag. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-10-19 12:38] | |
|
 |
| Magnus>> Tackar!! |
| Skrivet av: | Magnus [2005-10-18 21:51] | |
|
 |
| Jag kan komma på fredagen. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-10-17 14:25] | |
|
 |
Roland F>> Du är insatt på Lördag
Jan_Z>> Fredag |
|
 |
Ställer gärna upp. Välj en tid som passar...
|
|
 |
| Det som passar dig bäst. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-10-14 16:19] | |
|
 |
| Jan_Zennertun>>Tackar! Vilket pass passar Dig bäst? |
|
 |
| Jag kan hjälpa till. |
| Skrivet av: | Barbro [2005-10-12 17:07] | |
|
 |
| Kristin o. jag är gärna med lördag fm. |
| Skrivet av: | niklass [2005-10-11 21:01] | |
|
 |
| FREDAGEN, skall det naturligtvis vara. |
| Skrivet av: | niklass [2005-10-11 20:59] | |
|
 |
| Jag ställer upp på frdagen! |
[Tillbaka]
|