|
30:eTIMMEN & KLUBBMÖTE i Fellingsbro 5/11
| 2005-10-10 08:48 |
Räkna med samling i Fellingsbro 9.30. Återkommer om vägvisning. DM-kartan. Anmälan på hemsidan fr.o.m. 10 okt. Sista anm. 4/11 18.00. Glöm inte att lämna ÅTERBUD om du är anmäld och måste backa.
TIMMEN är en poängorientering i tremannalag, säsongsavslutning för de flesta KFUM-orienterare, från c:a 10 år, som klarar sig hyggligt själva i skogen. 35 lätta och svårare kontroller värda olika många poäng besöks av lagets medlemmar under en timme. Du som är nybörjare: Tveka inte att anmäla Dig! Eller åtminstone kolla med ledarna om det passar Dig. En viss förskjutning av starttiden kan det bli om älgjakten har gått dåligt. Tävlingsområde: Krämplingekartan (Årets DM & 5-manna för något år sedan), lite bilåkande från F-bro. Tillbaka i Fellingsbro: Dusch, KLUBBMÖTE, eget fika och prisutdelning.
[Tillbaka]
|