|
Anmäl Dig till VÄRLDENS BARN lördag 15 okt 10-15!
| 2005-10-07 07:42 |
En månad tidigare än vanligt! Sen info, men förhoppningsvis kan många ställa upp! Anmäl att ni kan ställa upp en eller ett par timmar på Anmälan, se länk nedan!
KFUM är ju med i kampanjen för tredje året, i år huvudorganisation tillsammans med tungviktare som Röda Korset och Rädda Barnen. Vi har tillfört massor och hoppas fortsätta så. Så ställ upp! Den som kan tänka sig att knacka dörr (ger c:a 100% mer per arbetad timme enligt tidigare statistik) skriv det på anmälan. I övrigt får alla anmälda en uppgift någonstans. Kom sen ihåg att det är Öppet-Taco-KFUM-hus på kvällen med bl.a. TV-galan.
Anmäl dig här!
[Tillbaka]
|