|
Det vore skönt att luta sig mot fler än 17!
| 2005-09-21 08:07 |
När det gäller beslut i KM-frågan, alltså. Inte världens viktigaste, kanske, man det är ju bra att fatta så rätt beslut som möjligt. Det gäller ändå en plats på klubbstugeväggen.
Fler får alltså gärna gå in och tycka till i den lilla minienkät som finns under "Nya turer om RM/KM 22/10" nedan. De 17 som fyllt i ger en liten övervikt åt att KM ska avgöras i Göteborg, att inte DM ska räknas. Rent demokratiskt känns det att fler röster behövs för att riva upp Björkhagabeslutet. Både RM/KM(?) och GMOK finns nu på anm.sidan. Återkommer med detaljer i transportfrågan.
Tidigare nyhet: Nya turer om RM/KM 22/10
[Tillbaka]
|