INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Det vore skönt att luta sig mot fler än 17! 2005-09-21 08:07 

När det gäller beslut i KM-frågan, alltså. Inte världens viktigaste, kanske, man det är ju bra att fatta så rätt beslut som möjligt. Det gäller ändå en plats på klubbstugeväggen.

Fler får alltså gärna gå in och tycka till i den lilla minienkät som finns under "Nya turer om RM/KM 22/10" nedan. De 17 som fyllt i ger en liten övervikt åt att KM ska avgöras i Göteborg, att inte DM ska räknas. Rent demokratiskt känns det att fler röster behövs för att riva upp Björkhagabeslutet. Både RM/KM(?) och GMOK finns nu på anm.sidan. Återkommer med detaljer i transportfrågan.


Tidigare nyhet: Nya turer om RM/KM 22/10


Skrivet av:

Lars Hellstrandh
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1473


  [Tillbaka



[Tillbaka]