Stefan>> Tack för att du var uppmärksam på att Roland hade hamnat i fel klass.
Roland>> Bra kämpat, synd att du inte hittade alla men nu kan du gå in i Winsplits och se hur du låg till mot t.ex Stefan. under loppet.
Skrivet av:
culin [2005-09-14 12:31]
Grattis alla som fick vara med o springa. Grattis till er som fick äran att lägga Kort-KM nästa år. Banan ser kanon ut. Synd att man måste jobba. Annars ...
Skrivet av:
Göthlin [2005-09-14 12:12]
Tack Janne för rolig bana i krävande terräng och formidabel resultatpresentation. Grattis Christer till att ha satt så många seniorer på pottan och Per till vinsten förstås...
Skrivet av:
Balken [2005-09-14 8:32]
Weine>> Grattis till den enormt bra tiden till 8:an. Jane>> Synd att jag inte mår bättre, det ser riktigt roligt ut det där.
Skrivet av:
Groth [2005-09-14 7:59]
Son vanligt ett superbt Kort-KM. Tackar och bugar!
Skrivet av:
stefan [2005-09-13 22:57]
janne>>Tackar, trevlig bana i tuff terräng. Jag tror att Roland Fjällström sprang den långa banan.