|
Upplägg Klubbmöte KFUM-huset 4/9 17.00
| 2005-09-03 11:02 |
16.45 Samling, Tipsrunda, Lottförsäljning. 17.10 Tipsrundestarten stänger så vi kan börja själva KLUBBMÖTET c:a 17.15 när KFUM-kvarten gått. Tänk till om det är något Du vill ta upp. ??.?? Grill, fika, umgänge, lottdragning, prisutdelning, lite jobb, o.s.v.
[Tillbaka]
|