|
5 Manna - Sista anmälan 4 september
| 2005-08-25 21:21 |
Det börjar brinna i knutarna för att få in din anmälan till årets 5-manna. 5 manna går Lördagen den 17 september i Lundbyskogen.
Arrangör i år är OK Alferna och tävlingen går i Lundbyskogen vilket innebär flack och stigrik terräng men mycket nära hemmet. (för de flesta) För att vi skall få så många och så slagkraftiga lag som möjligt så är ALLA som kan, gammal som ung, tjejer och killar , gummor och gubbar nödvändiga.
http://www.svenskidrott.se/organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=446690&CatId=2593
[Tillbaka]
|