|
Klubbdag söndag 4 september i KFUM-huset
| 2005-08-26 18:48 |
Söndag 4 sept kl 17.00 är det åter dags för ett klubbmöte. Denna gång i KFUM-huset, Borgmästargatan 9. Vi hoppas på fint väder så vi kan vara i trädgården. Programmet är det vanliga tipspromenad, lotteri, hamburgare, fika och information. Klubbmöten är för alla medlemmar såväl nya som gamla, så boka in mötet i era almanackar.
[Tillbaka]
|