INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Svealandsmästerskapet och KFUM-träffen 2005-08-10 16:11 

Tack till alla som hjälpte till

Så var våra sensommartävlingar avklarade.
Antal anmälda på tävlingarna inkl direktanmälningar var 717 resp. 449. Det kunde säkert ha blivit fler direktanmälningar om vädrets makter hade varit nådigare.
Vad jag vet är det första gången som vi själva ansvarar för båda dagarna i ett tvådagarsarrangemang.
Det är både för- och nackdelar. Fördelarna är ju att vi själva kan styra och nackdelen är det kräver en stor arbetsbelastning på klubbens medlemmar i och med att man får jobba två dagar.
Årets tävlingar låg ju inte på den bästa tiden eftersom många var bortresta och Ni som hjälpte till fick jobba ganska intensivt.
Men som vanligt är det inga problem med att arrangera tävlingar i vår klubb eftersom alla ställer upp och hjälper till så att allt fungerar utan problem.
Ett stort tack till alla Er alla som hjälpte till och såg till att allt fungerade.
Ett speciellt tack till Christer Öst som tog på sig TC-ansvaret som är en av de tunga posterna.
Det är inte lätt att för första gången ta på sig en sådan uppgift men allt fungerade väldigt bra.

Än en gång tack allesammans, det är väldigt trevligt att jobba ihop med Er.




Skrivet av:

Lars Ekström
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1435


  [Tillbaka



[Tillbaka]