|
Träning Tisdag = Poängtävling
| 2005-08-08 16:43 |
Av diverse anledningar blir träningen som står i månadsprogrammet inte av imorgon Tisdag (9/8). Istället uppmanas alla träningssugna att åka på OK Milans poängtävling. Poängtävlingen går ungefär vid Ramshyttan. Se OK Milans hemsida för mer information.

OK Milans hemsida
[Tillbaka]
|