|
KFUM Multisport - Succè igen!
| 2005-07-03 20:21 |
Jag har aldrig hört så mycket positiv kritik på så kort tid som igår och det är ni funktionärers förtjänst. Flera har jobbat mycket under en lång tid och många var vi som gjorde en bra insats igår, TACK ALLA!
Det har inte kommit några kommentarer på KFUM Multisportsidan ännu men här är några röster ur vimlet som jag snappade upp, ta åt er alla som bidrog... Banan var skitbra, särskilt terränglöpningen... Det fungerade jättebra med kanoterna, allt var tydligt och i ordning.... Tack för den goda maten och särskilt det hemlagade brödet... Markeringarna var mycket tydliga... Fint TC... Det är så härligt med alla funktionärer som finns överallt och stöttar... Är det verkligen sant, är det våra cyklar?... Det är så trevligt när det finns en människa som välkomnar en till kontrollerna i skogen... Vilket bra väder... OCH Vilket härligt arrangemang!
Nu återstår snart bara att summera årets arrangemang och ta vara på våra egna erfarenheter så att vi kan fortsätta utveckla vårt multisportarrangemang. Vi huvudfunktionärer träffas må den 15 augusti och delar med oss av våra erfarenheter men tänk gärna igenom din dag och skriv ner dina erfarenheter innan dess.
[Tillbaka]
|