|
Orientering Tisdag 3 juli
| 2001-06-26 19:29 |
Som ett alternativ till Spontanträningen på tisdag arrangeras en orienteringtävling ungefär som Veckans bana av Fellingsbro
De arrangerade även idag, 26/6 ,en alldeles lysande träningstävling i Käglan i Fellingsbro. Trevliga och ganska svåra banor dock inte de allra längsta varianterna tror jag. den längsta var 5,2 km men den var iofs dryg. Nästa Tisdag den 3 juli gör de om ett liknande arr. lite bortanför Kägleborg. det ska vara skyltat från vägen. Sedan skall man ta höger mot Götlunda trodde han jag pratade med att det skulle stå på skylten. Nåja det skulle hänga skärmar utefter vägen så att man hittade. Start mellan 17-18:30 . Det kostar en tjuga. Och som sagt bra träning inför Gotland , Hällefors, Eskilstuna etc är ju inte så dumt.
[Tillbaka]
|