|
Anmäl er till KUL-kaveln och klubbens dag 6 juni
| 2005-06-04 15:57 |
Måndag 6 juni kl 17.00 är det KUL-kaveln och klubbens dag vid Björkhagaskolan. Glöm inte att anmäla er på anmälningssidan. Först springer vi KUL-kaveln, därefter blir det grillade hamburgare, dricka, fika med kaka och till detta har vi lite klubbmöte med informationer, ev diskussioner och frågor. ALLA är hjärtligt välkomna.
[Tillbaka]
|