INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Fyrklöverbudkavle 25/5 2005-05-29 19:43 

Vi hade iallafall tur med vädret....ett tag. Sen började det spöregna och TC förvandlades till ett kinesiskt risfält som Hans Lunberg kallade det.

Det var runt tjugo lag anmälda och för många var det nog första budkavlen. Alla jag pratade med verkade nöjda. Nästa år kanske vi ska tänka på att inte ha med en orange sträcka eftersom en del hade svårt att få löpare till den sträckan. Stina och Sara var tävlingsledare och banorna la Lovisa, Matte och Jake (med hjälp avC-G). Resten av Guldgänget hjälpte till med det som behövdes. Det blev riktigt lyckat! Det enda problemet var att utstämplingen inte fungerade men det fixade Clobbe och Norse till slut.




Skrivet av: Kristin Carbonnier
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1381


  [Tillbaka



[Tillbaka]