|
Fyrklöverbudkavle 25/5
| 2005-05-29 19:43 |
Vi hade iallafall tur med vädret....ett tag. Sen började det spöregna och TC förvandlades till ett kinesiskt risfält som Hans Lunberg kallade det.
Det var runt tjugo lag anmälda och för många var det nog första budkavlen. Alla jag pratade med verkade nöjda. Nästa år kanske vi ska tänka på att inte ha med en orange sträcka eftersom en del hade svårt att få löpare till den sträckan. Stina och Sara var tävlingsledare och banorna la Lovisa, Matte och Jake (med hjälp avC-G). Resten av Guldgänget hjälpte till med det som behövdes. Det blev riktigt lyckat! Det enda problemet var att utstämplingen inte fungerade men det fixade Clobbe och Norse till slut.
[Tillbaka]
|