INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Teknikträning 24 maj 2005-05-21 19:19 

Budkavleträning på kartan östanbergshyttan
Vi bjuder på krävande banor i fantastisk natur. Banlängder från ca 4.5 km till ca 10 km. Gafflade banor.
2:a-sträcksstart ca kl 1815, vilket betyder någorlunda gemensam start.
Anmäl deltagande här.

Samling 1730 vid klubbstugan eller 1800 vid lilla mon. (Vi kommer direkt till lilla mon)
Vägvisning: Sväng höger ca 1 km efter avfart från väg 50 mot Nora, markerat med skärm. Kör över veteranjärnvägen följ vägvisning ca 1 km.

Välkomna Malin och Pontus




Skrivet av:

Pontus Halldin
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1373


  [Tillbaka

Kommentarer 25 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Axel [2005-05-24 16:56]
Jag dyker upp!

Groth>> Även jag skulle behöva lära mig det... Men ibland vet man inte förrän nära inpå!

Skrivet av: Victoria [2005-05-24 16:20]
Kommer...

Skrivet av: f.d. guldgängsmedlem [2005-05-24 16:05]
Jag kommer ..

Skrivet av: Groth [2005-05-24 15:44]
Verkar som om Guldgänget och en del andra skulle behöva lära sig att anmäla sig något tidigare än 3 h innan start...

Skrivet av: lovisa [2005-05-24 15:32]
lovisa och stina kommer till k-lund.

Skrivet av: Clobbis [2005-05-24 15:25]
Clobbis kommer

Skrivet av: matte [2005-05-24 15:18]
jag kommer

Skrivet av: fille [2005-05-24 15:18]
jag kommer

Skrivet av: viktoria s [2005-05-24 14:24]
jag kommer nog lite halvt

Skrivet av: Johan E [2005-05-24 13:41]
räkna med mig. Hörde just att min förstasträckskille leder vid radion och har långa gaffeln...

Skrivet av: da Silva [2005-05-24 13:41]
Hempus kommer och är enligt egen utsago grymt taggad!

Skrivet av: HNord [2005-05-24 10:22]
Kommer och kör en Per Ö.

Skrivet av: stefan [2005-05-24 10:19]
Jag kommer inte men skulle vilja komma åt en karta i efterhand.

Skrivet av: da Silva [2005-05-23 21:16]
Herr Babar kommer! Men han har en rätt dålig kille på första har jag hört...

Skrivet av: Öberg [2005-05-23 21:01]
Sara kommer och springer.
Per kommer och går/småjoggar (men har en grym förstasträckslöpare...)

Skrivet av: snorkfröken [2005-05-23 20:53]
Jag kommer.

Skrivet av: Groth [2005-05-23 20:29]
Min arma kropp skall plågas

Skrivet av: Emma [2005-05-23 18:42]
Jag och mamma kommer

Skrivet av: dg [2005-05-23 14:08]
Ja tack!

Skrivet av: Peiza [2005-05-23 9:21]
Kommer garanterat.

Skrivet av: Piraten [2005-05-23 8:58]
Jag kommer gärna!

Skrivet av: Balken [2005-05-23 0:15]
Hörde jag budkavle... Jag kommer!!!

Skrivet av: Göthlin [2005-05-22 14:37]
Räkna in mig!

Skrivet av: Löken [2005-05-22 10:59]
Låter fint, jag är "på".

Skrivet av: da Silva [2005-05-22 9:43]
Count me in!



[Tillbaka]