|
Teknikträning 24 maj
| 2005-05-21 19:19 |
Budkavleträning på kartan östanbergshyttan Vi bjuder på krävande banor i fantastisk natur. Banlängder från ca 4.5 km till ca 10 km. Gafflade banor. 2:a-sträcksstart ca kl 1815, vilket betyder någorlunda gemensam start. Anmäl deltagande här.
Samling 1730 vid klubbstugan eller 1800 vid lilla mon. (Vi kommer direkt till lilla mon) Vägvisning: Sväng höger ca 1 km efter avfart från väg 50 mot Nora, markerat med skärm. Kör över veteranjärnvägen följ vägvisning ca 1 km.
Välkomna Malin och Pontus
|
Kommentarer
| 25 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Axel [2005-05-24 16:56] | |
|
 |
Jag dyker upp!
Groth>> Även jag skulle behöva lära mig det... Men ibland vet man inte förrän nära inpå! |
|
 |
| Kommer... |
|
 |
| Jag kommer .. |
| Skrivet av: | Groth [2005-05-24 15:44] | |
|
 |
| Verkar som om Guldgänget och en del andra skulle behöva lära sig att anmäla sig något tidigare än 3 h innan start... |
| Skrivet av: | lovisa [2005-05-24 15:32] | |
|
 |
| lovisa och stina kommer till k-lund. |
| Skrivet av: | Clobbis [2005-05-24 15:25] | |
|
 |
| Clobbis kommer |
| Skrivet av: | matte [2005-05-24 15:18] | |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | fille [2005-05-24 15:18] | |
|
 |
jag kommer
|
| Skrivet av: | viktoria s [2005-05-24 14:24] | |
|
 |
| jag kommer nog lite halvt |
| Skrivet av: | Johan E [2005-05-24 13:41] | |
|
 |
| räkna med mig. Hörde just att min förstasträckskille leder vid radion och har långa gaffeln... |
|
 |
| Hempus kommer och är enligt egen utsago grymt taggad! |
| Skrivet av: | HNord [2005-05-24 10:22] | |
|
 |
| Kommer och kör en Per Ö. |
| Skrivet av: | stefan [2005-05-24 10:19] | |
|
 |
| Jag kommer inte men skulle vilja komma åt en karta i efterhand. |
|
 |
| Herr Babar kommer! Men han har en rätt dålig kille på första har jag hört... |
| Skrivet av: | Öberg [2005-05-23 21:01] | |
|
 |
Sara kommer och springer. Per kommer och går/småjoggar (men har en grym förstasträckslöpare...) |
| Skrivet av: | snorkfröken [2005-05-23 20:53] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Groth [2005-05-23 20:29] | |
|
 |
| Min arma kropp skall plågas |
| Skrivet av: | Emma [2005-05-23 18:42] | |
|
 |
| Jag och mamma kommer |
| Skrivet av: | dg [2005-05-23 14:08] | |
|
 |
| Ja tack! |
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-23 9:21] | |
|
 |
| Kommer garanterat. |
| Skrivet av: | Piraten [2005-05-23 8:58] | |
|
 |
| Jag kommer gärna! |
| Skrivet av: | Balken [2005-05-23 0:15] | |
|
 |
| Hörde jag budkavle... Jag kommer!!! |
| Skrivet av: | Göthlin [2005-05-22 14:37] | |
|
 |
| Räkna in mig! |
| Skrivet av: | Löken [2005-05-22 10:59] | |
|
 |
| Låter fint, jag är "på". |
|
 |
| Count me in! |
[Tillbaka]
|