|
KLUBBENS DAG med KULKAVLEN 6 juni 17.00
| 2005-05-16 07:46 |
Ånnabodadagen försvann i februari, men men nu samlas vi allihop för lite gemensam information, diskussion, jippotävling, grill, tipsrunda o.s.v. Många känner igen mönstret!
Upplägget samma princip som förra året. Dock utan Noraglass Till KUL-kavlen tar vi över kontroller från ÖLOF:s U-kommittés Partour, nu vårt eget arr i Björkhaga. Fakta: 17.00 samling Björkhagaskolan - den lär finnas kvar då. Anmälan både till KUL-kavlen och själva dagen på hemsidan.
[Tillbaka]
|