|
Extra poesipackning måndag 25/4
| 2005-04-20 16:00 |
Eftersom vi varit lite optimistiska i beräkningen av packningshastigheten och det inte varit riktigt fullt i packlagen denna Tiomilavecka, så behöver vi utöka måndagens packning.
Vi flyttar därför till KFUM-huset och hoppas att fler än de 15 som anmält sig denna kväll kan komma och hjälpa till. Ju fler vi blir, desto fortare är det klart!
Kan du inte komma hela kvällen, kom några timmar och jobba så mycket du hinner, ta gärna med egen häftapparat. Snittlönen per person hittills har legat på ca 60-100 kr/h beroende på arbetstempo, så det är en bra inkomst för klubben.
Alltså 25/4, kylskåpspoesipackning på KFUM-huset. Kom om ni kan!
Anmälan >>>
[Tillbaka]
|