INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Extra poesipackning måndag 25/4 2005-04-20 16:00 

Eftersom vi varit lite optimistiska i beräkningen av packningshastigheten och det inte varit riktigt fullt i packlagen denna Tiomilavecka, så behöver vi utöka måndagens packning.

Vi flyttar därför till KFUM-huset och hoppas att fler än de 15 som anmält sig denna kväll kan komma och hjälpa till. Ju fler vi blir, desto fortare är det klart!

Kan du inte komma hela kvällen, kom några timmar och jobba så mycket du hinner, ta gärna med egen häftapparat. Snittlönen per person hittills har legat på ca 60-100 kr/h beroende på arbetstempo, så det är en bra inkomst för klubben.

Alltså 25/4, kylskåpspoesipackning på KFUM-huset. Kom om ni kan!


Anmälan >>>


Skrivet av:

Oskar Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1342


  [Tillbaka



[Tillbaka]