 |
|
|
Nya framgångar i Stigtomtakavlen!
| 2005-04-19 11:51 |
KFUM ställde 5 herrlag och 3 damlag på startlinjen i årets Stigtomtakavle som avgjordes i fin Sörmlandsterräng utanför Ålberga.
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | One96 [2005-04-19 23:13] | |
|
 |
Jag vill också kunna orientera!
Bra jobbat all tappra, riktigt riktigt kul med islossning! |
| Skrivet av: | gurra [2005-04-19 15:00] | |
|
 |
NICE
|
[Tillbaka]
|
|
|
 |