|
Jukola-bevakning
| 2001-06-15 11:47 |
För alla som ska sitta hemma i stugvärmen i helgen istället för att följa med österut har web-kommittéen tänkt göra en insats med viss bevakning av våra lags prestationer på hemsidan!
Tanken är att även ni som sitter hemma ska kunna följa våra lag under tävlingen och känna spänningen. Vår ambition är att efter varje sträcka kunna presentera hur våra lag ligger till och kanske få en kommentar av löparna. Spana in jukola-sidan där ni kan läsa mer! En förutsättning för att detta ska fungera är naturligtvis att det finns täckning för mobiltelefon på TC men vi hoppas väl att Nokias land är väl utbyggt på den punkten.
Jukola-sidan
[Tillbaka]
|