|
Kylskåpspoesipackning
| 2005-04-11 21:22 |
Vi har återigen fått möjligheten att dra in pengar till klubben genom att packa kylskåpspoesi. Den här gången ska magneterna paketeras i påsar och vi ska packa 40 000 st ā 50 öre, dvs det ger klubben 20 000 kr.
Vi kommer att bilda arbetslag som vi tidigare gjort. Ett arbetslag består av 12-14 pers. Vi träffas i kylskåpspoesis lokaler som ligger på Olaigatan 34 (PMP-huset). Arbetspassen kommer att vara mellan kl 17-21. Det är lite svårt att beräkna hur lång tid det kommer att ta, men om vi blir 12 pers vid varje tillfälle borde vi klara det på fem kvällar. Fika kommer att serveras. Följande kvällar packar vi:
Måndag 18/4 (Obs 10-mila möte dvs. inga 10-mila- löpare kan packa) Tisdag 19/4 Onsdag 20/4 Torsdag 21/4
Måndag 25/4
Anmäl er här >>>
[Tillbaka]
|