|
Teknikträning Kinkhyttan (norra) tisdag 12/4
| 2005-04-07 13:27 |
Teknikträning på gamla området för klassiska SM 1996. Passar de som är vana att springa junior- respektive seniorbanor.
Träningen går i ordentlig och tuff terräng för den som gillar klassisk orientering. Vildmark med måttlig till stark kupering. Banan mäter 7 km, men är av klassisk karaktär (skala 1:15000 och en del lite längre sträckor). Två avkortningsalternativ finns dock vilket gör att man kan korta av till 5 resp 6 km om det passar bättre. Kartan är en färgutskrift och har genomgått en liten snabbrevidering vid kontrollutsättning för att komplettera med något nytt hygge. (Bör stämma rätt bra....)
Medtag egen plastficka!!!
Anmäl deltagande i kommentarsfältet.
/Anders

|
Kommentarer
| 21 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Ari [2005-04-12 8:04] | |
|
 |
| Är med! |
| Skrivet av: | dg [2005-04-11 21:33] | |
|
 |
| Just det, jag har en sambo som kommer också. |
| Skrivet av: | dg [2005-04-11 21:28] | |
|
 |
kommer
|
| Skrivet av: | Öberg [2005-04-11 19:32] | |
|
 |
| Per och Sara kommer |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-04-11 18:58] | |
|
 |
| Kommer ej, kör poängtävling med Garpenlunds. |
| Skrivet av: | Balken [2005-04-11 16:37] | |
|
 |
| Kommer och vill springa långabanan |
| Skrivet av: | stefan [2005-04-11 15:14] | |
|
 |
| Potnus>>Jag har kartor hos mig men ska iväg en sväng i kväll, hör av mig! |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-04-11 11:13] | |
|
 |
| Jag kommer nog. |
| Skrivet av: | Calle [2005-04-11 10:44] | |
|
 |
| Jag säger som eppo, för stefans skull kommer jag och tar den långa... |
| Skrivet av: | Pontus [2005-04-11 10:07] | |
|
 |
| stefan>> Malin och jag tänkte träna stafett med publik på tisdag. Jag kör första (start vid 1630) och malin andra och johanna hejar på. För att klara detta vill vi ha tag i en karta med bana redan ikväll eller imorgon förmidda. Om malin sedan kan få åka hem med någon annan från träningen så är vi väldigt tacksamma. |
| Skrivet av: | Hempa [2005-04-11 8:23] | |
|
 |
| Om du ska tjata sådär Stefan så kommer jag väl också då! |
| Skrivet av: | stefan [2005-04-11 7:14] | |
|
 |
| Jag vill se flera dam och herrsenioerer till träningen. Kom igen nu! |
| Skrivet av: | Emma [2005-04-10 22:12] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Brynäs [2005-04-10 22:04] | |
|
 |
| Kommer. |
| Skrivet av: | Janzon [2005-04-10 21:28] | |
|
 |
| Kulkul, kommer |
|
 |
| kommer |
| Skrivet av: | Piraten [2005-04-08 11:00] | |
|
 |
| Jag vill springa långa banan |
| Skrivet av: | Peiza [2005-04-07 22:17] | |
|
 |
| Kommer komma och träna den långa banan |
| Skrivet av: | Groth [2005-04-07 15:36] | |
|
 |
| Kommer |
|
 |
| Kommer. |
| Skrivet av: | Patrik [2005-04-07 13:42] | |
|
 |
| Låter kul,jag kommer! |
[Tillbaka]
|