INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Teknikträning Kinkhyttan (norra) tisdag 12/4 2005-04-07 13:27 

Teknikträning på gamla området för klassiska SM 1996. Passar de som är vana att springa junior- respektive seniorbanor.

Träningen går i ordentlig och tuff terräng för den som gillar klassisk orientering. Vildmark med måttlig till stark kupering. Banan mäter 7 km, men är av klassisk karaktär (skala 1:15000 och en del lite längre sträckor). Två avkortningsalternativ finns dock vilket gör att man kan korta av till 5 resp 6 km om det passar bättre.
Kartan är en färgutskrift och har genomgått en liten snabbrevidering vid kontrollutsättning för att komplettera med något nytt hygge. (Bör stämma rätt bra....)

Medtag egen plastficka!!!

Anmäl deltagande i kommentarsfältet.

/Anders




Skrivet av:

Anders Holm
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1328


  [Tillbaka

Kommentarer 21 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Ari [2005-04-12 8:04]
Är med!

Skrivet av: dg [2005-04-11 21:33]
Just det, jag har en sambo som kommer också.

Skrivet av: dg [2005-04-11 21:28]
kommer

Skrivet av: Öberg [2005-04-11 19:32]
Per och Sara kommer

Skrivet av: Brynäs [2005-04-11 18:58]
Kommer ej, kör poängtävling med Garpenlunds.

Skrivet av: Balken [2005-04-11 16:37]
Kommer och vill springa långabanan

Skrivet av: stefan [2005-04-11 15:14]
Potnus>>Jag har kartor hos mig men ska iväg en sväng i kväll, hör av mig!

Skrivet av: Kajsa [2005-04-11 11:13]
Jag kommer nog.

Skrivet av: Calle [2005-04-11 10:44]
Jag säger som eppo, för stefans skull kommer jag och tar den långa...

Skrivet av: Pontus [2005-04-11 10:07]
stefan>> Malin och jag tänkte träna stafett med publik på tisdag. Jag kör första (start vid 1630) och malin andra och johanna hejar på. För att klara detta vill vi ha tag i en karta med bana redan ikväll eller imorgon förmidda. Om malin sedan kan få åka hem med någon annan från träningen så är vi väldigt tacksamma.

Skrivet av: Hempa [2005-04-11 8:23]
Om du ska tjata sådär Stefan så kommer jag väl också då!

Skrivet av: stefan [2005-04-11 7:14]
Jag vill se flera dam och herrsenioerer till träningen. Kom igen nu!

Skrivet av: Emma [2005-04-10 22:12]
Kommer

Skrivet av: Brynäs [2005-04-10 22:04]
Kommer.

Skrivet av: Janzon [2005-04-10 21:28]
Kulkul, kommer

Skrivet av: stefan däpp [2005-04-10 14:26]
kommer

Skrivet av: Piraten [2005-04-08 11:00]
Jag vill springa långa banan

Skrivet av: Peiza [2005-04-07 22:17]
Kommer komma och träna den långa banan

Skrivet av: Groth [2005-04-07 15:36]
Kommer

Skrivet av: da Silva [2005-04-07 14:11]
Kommer.

Skrivet av: Patrik [2005-04-07 13:42]
Låter kul,jag kommer!



[Tillbaka]