 |
|
|
Kolmårdskavlen inställd!
| 2005-03-27 18:18 |
Krokeks OK meddelar på sin hemsida att Kolmårdskavlen nästa söndag är inställd pga för mycket snö i tävlingsterrängen.
Krokeks OK
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | mjg [2005-03-28 14:13] | |
|
 |
| Det blir inte mycket till Dream Team tävling i år... |
| Skrivet av: | Kenneth, VOK [2005-03-27 21:30] | |
|
 |
Svartnatta på ny karta körs som planerat. I "storskogen" är det barmark, i övrigt 1-10 cm snö. Korven avnjuts som vanligt på fast mark under tak. |
[Tillbaka]
|
|
|
 |