INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Motionskommitén-Om kommande 2005-03-23 09:13 

Information om Kolmårdskaveln, Stigtomta, TJOGET, Gubb o Gum tiomila och en eventuell Höstresa

En av upggifterna för Motionskommitén är att vara ansvarig för att vi har lag i de olika budkavlarna/stafetterna för herrar och damer och + 35 som ordnas och som vi väljer att vara med i. En oerhört viktigt anledning för att vi skall anmäla lag är att det finns intresse.
SÅ DÄRFÖR OM DU ÄR INTRESSERAD SKRIV DET SOM KOMMENTAR HÄR NEDAN.
De närmaste evenemangen.
KOLMÅRDSKAVELN: DEN 3 APRIL (efteranmälan) anm.senast 27 mars
STIGTOMTAKAVELN: DEN 16 APRIL anm senast 4 april
Detta är arr. på ett lagom långt avstånd hemifrån och med möjlighet att testa hur bra vi står i konkurrens med andra klubbar.Påpekas bör väl kanske att det kan bli nattsträckor på Stigtomta.
TJOGET 2-3 JULI har vi mig veterligen aldrig sprungit. En rak breddstafett mitt i sommaren mitt i Småland som enligt Halldins är väldigt rolig. Här krävs inte bara motionärer utan också löpsugna herr och damseniorer och några ungdomar.
43-KAVELN eller Gubb och Gumtiomila. 30-31 juli. Förra året hade vi ett lag i varje klass , dvs HD60, H55, D43 och H43och det är målet även i år.
Om de två sistnämnda återkommer vi när det närmar sig .
MEN Ni som vill springa Kolmården och eller Stigtomta gör på följande sätt.
Anmäl här nedan genom kommentar antingen ett helt lag eller enskilda löpare.

Sist: Eftersom nu Vets väst resa gick om intet tittar vi på möjligheten att för oss äldre seniorer i klubben (förtydligande både kvinnor o män) ordna en helgresa med orientering som en avslutning på säsongen. Men vi återkommer om detta.




Skrivet av:

Bo Magnusson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1313


  [Tillbaka

Kommentarer 5 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: nilsolovasman [2005-03-23 20:18]
Finns det intresse att ha ett lag med på Joukola i år. Jag ska dit och är "sugen på att springa".

Skrivet av: Piraten [2005-03-23 17:40]
AA>> Hoppsan.... Bra att du har koll. Då kan inte jag vara med på tjoget. Tyvärr!

Skrivet av: BoRot [2005-03-23 16:00]
AA> Visst 17, nåja det var i alla fall en kul tanke, nåja får väl återkomma om tjoget ett annat år

Skrivet av: AA [2005-03-23 10:34]
Motionskom.>> Att dra i hop lag till Tjoget är nog lite tokigt med tanke på att det är samma helg som vi arrangerar multisporten.

Skrivet av: Piraten [2005-03-23 10:23]
Tjoget är kanonkul! Jag springer gärna!



[Tillbaka]