INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Måsenstafetten 2005 är flyttad till den 2 oktober 2005-03-12 17:40 

Måsenstafetten 2005 är flyttad till söndagen den 2 oktober. Tävlingsledningen har, den 12 mars, beslutat att flytta måsenstafetten till i höst. detta har gjorts i samråd med Södermanlands OF.

"Vintervädret gjorde det omöjligt att genomföra tävlingen som planerat. natten till lördagen den 12 mars föll ytterligare snö och det var flera minusgrader. på tc var snödjupet 30-40 cm och i skogen var det omöjligt att springa. väderprognosen för tiden fram till tävlingen talar om fortsatt vinterväder.

Ni är välkomna till måsenstafetten i höst. Inbjudan till den tävlingen kommer i sommar.


Vänliga hälsningar

Lars Johnsson, OK Måsen"





söndagen den 5 juni 2005 arrangerar ok måsen en ungdomstävling i medeldistans i oxelösund. mer information






Skrivet av:

Peter Johansson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1304


  [Tillbaka



[Tillbaka]