|
Torsdagens träning
| 2005-02-15 10:00 |
Torsdagens träning blir av blandad karaktär. Banorna inleds med stadsol med sprintinslag/kortdistans i Hästhagen och varbergsskogen, de längre banorna avslutas med sedvanlig kontrolltagning i Karslundsskogen. Ingen Vätska finns på banorna. Endast kontrollerna i karslundsskogen är markerade i terrängen. Kartor med förtryckta banor kommer att finnas i klubbstugan. Banor finns från ca 5 km och uppåt.
|
Kommentarer
| 6 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Pontan [2005-02-17 15:40] | |
|
 |
| Hoppas det räcker |
| Skrivet av: | Pontan [2005-02-17 15:39] | |
|
 |
| Har tryckt upp drygt 20 kartor |
| Skrivet av: | Hagge [2005-02-17 13:28] | |
|
 |
| Dags för torsdagsträningscomeback även för mig! |
|
 |
| Dags för torsdagsträningscomeback för mig! |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-02-16 10:17] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Peiza [2005-02-15 21:31] | |
|
 |
| Låter kul! |
[Tillbaka]
|