 |
|
|
Per, Per, Per och nu IVA!
| 2005-02-07 23:03 |
Iva Navratilova har nu bestämt sig för att byta klubb och dra på sig våra orange-blå-vita kläder. De flesta känner nog redan igen Iva, som har tävlat för Hagaby i flera år och även är vår gympaledare på fredagarna.
Förra året satsade Iva på VM i Västerås och lyckades ta en plats i det tjeckiska landslaget. Hon sprang medeldistansen där hon blev 26:a. Efter VM gick luften ur Iva, hon tappade motivationen och haft svårt att hitta inspiration till att träna. Hon har trivts bra i Hagaby men har saknat jämnåriga lagkamrater. Under vintern har tankar funnits på att helt sluta med orientering, men nu blir det en fortsättning i KFUM istället.
- Det känns roligt att vara med och konkurrera om platserna i ett bra budkavle lag, det ger mig förhoppningsvis motivationen tillbaka.
Någon ny VM satsning är det dock inte tal om.
- Nej, jag har inga tankar på att satsa mot landslaget igen, utan nu är målet att springa bra på budkavlar i första hand, men förhoppningsvis ska jag kunna knipa någon DM-medalj under året.
Det känns roligt att konstatera att konkurrensen om platserna i lagen även på damsidan börjar hårdna. Det leder förhoppningsvis till att alla damer kan höja sig ett snäpp till.
Även Iva har fått en elitprofil
Välkommen till KFUM!
|
| Klicka på bilderna för att se dem i större format
 Iva
|
|
Kommentarer
| 20 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Iva [2005-02-10 22:52] | |
|
 |
alla>>TACK!! känns jätteroligt! funderar tom på att börja träna ;) stefan>>ja... men säg inget norrman´s>> :)) |
| Skrivet av: | janzon [2005-02-10 10:46] | |
|
 |
| Bra val du också.. Välkommen! |
|
 |
| Välkommen till klubben! |
| Skrivet av: | Norman´s [2005-02-08 23:12] | |
|
 |
| Iva>>Ny jacka!?? Kul! Välkommen i klubben! |
| Skrivet av: | Stoffe [2005-02-08 19:17] | |
|
 |
| Wow! välkommen |
| Skrivet av: | gurra. [2005-02-08 18:07] | |
|
 |
| härliga tider! Välkommen! |
| Skrivet av: | stefan [2005-02-08 13:47] | |
|
 |
| iva>>Kul.. var det **:n som gjorde det :) |
| Skrivet av: | Öberg [2005-02-08 10:32] | |
|
 |
| Skoj! Nu kör vi hårt! |
| Skrivet av: | HNord [2005-02-08 10:27] | |
|
 |
| Kul!! Välkomna både till Iva och Per. (Och Per och Per...) |
| Skrivet av: | skistar [2005-02-08 10:15] | |
|
 |
| Kanon! Kör hårt Iva! |
| Skrivet av: | diva [2005-02-08 10:11] | |
|
 |
| amen det var väl ett år försent änna... ;) |
|
 |
| Kul, välkommen! Sätter lite press på herrlaget om vi ska vara bäst på Tiomila... |
| Skrivet av: | fimpen [2005-02-08 9:34] | |
|
 |
| Fasen vad nice! Jättevälkommen! |
| Skrivet av: | Axel [2005-02-08 8:11] | |
|
 |
| Kul! Välkommen! |
| Skrivet av: | jennie [2005-02-08 8:01] | |
|
 |
| Vilken bra överraskning en vanlig tisdagsmorgon! Välkommen! |
| Skrivet av: | Groth [2005-02-08 7:53] | |
|
 |
| Väldigt väldigt roligt!! Varmt välkommen! |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-02-08 7:03] | |
|
 |
Gött! Kul!
Nu kommer bunkern att stanna i klubben ännu längre =) |
| Skrivet av: | Peiza [2005-02-07 23:58] | |
|
 |
| Jättekul tycker jag med! Det behövs lite fler tjejer. |
| Skrivet av: | Patrik [2005-02-07 23:44] | |
|
 |
| Kul med starka nyförvärv även på damsidan. Nu kan vi börja placeras oss riktigt riktigt bra på 25-manna också |
| Skrivet av: | Feenie [2005-02-07 23:04] | |
|
 |
| Va skoj!!! Varmt välkommen till KFUM Iva!!! |
[Tillbaka]
|
|
|
 |