|
Svealandsmästerskapen
| 2005-02-01 16:19 |
I år arrangerar vi Svealandsmästerskapet samt KFUM-träffen den 6 resp. 7 augusti.
I år har det fallit på vår lott att arrangera Svealandsmästerskapet. För att få ett litet större arrangemang så är det planerat en KFUM-träff (kortdistans) samma helg. Tävlingarna kommer att genomföras den 6 augusti (Svealandsmästerskapet) och den 7 augusti. TC kommer att vara på samma gärde som ungdoms-SM i fjol.
Undertecknad kommer att vara tävlingsledare och som banläggare har Albin Arlebo och Anders Bergman ställt upp. Nu måste vi försöka att få ihop en tävlingsorganisation och då hoppas jag på hjälp från Er och i första hand ansvariga för de funktioner som brukar finnas på en tävling. Eftersom vi arrangerar tävlingar under två dagar så tänkte jag att vi bildar relativt stora grupper inom varje funktion och med två stycken ansvariga. Man kan då inom gruppen planera om man vill arbeta en dag eller två dagar.
Känner ni er manade att ansvara för någon del så ta kontakt med mig på tel. 244963 alt. via e-post lars.ekstrom@afconsult.com
[Tillbaka]
|