|
Elitträff i Ånnaboda 12/2
| 2005-01-31 11:12 |
För er som inte åker till Långberget finns en fin möjlighet att lyssna till en av orienteringssportens mest intressanta personer - landslagsledaren Göran Andersson.
Örebro Läns Orienteringsförbund och SISU Idrottutbildarna inbjuder till Elitträff lördagen den 12 februari i Ånnaboda. Träning, mat och föreläsning med Göran Andersson på temat "Våga vara bäst" och hur du når dina uppsatta mål både fysiskt och mentalt. Målgruppen är "elitlöpare" i åldern 15-40 år, ledare och andra intresserade.
Program 10.00 - Träning 12.00 - Lunch (ange vid anmälan om du har speciella önskemål t ex vegetarian eller allergi) 13.00 - Föreläsning
Kostnad: 150:- för lunch och föreläsning, träningen är gratis. Faktureras klubben i efterhand.
Tyvärr krockar ju detta med vårt skidläger i Långberget, men ni som är hemma rekommenderas verkligen att deltaga. Anmäl er så snabbt som möjligt med en kommentar nedan.
Inbjudan på ÖLOF:s sida
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | fimpen [2005-02-06 15:31] | |
|
 |
| har backat ur...hade visst jobbhelg! |
| Skrivet av: | Pontus [2005-01-31 15:29] | |
|
 |
| Jag har anmält mig |
| Skrivet av: | fimpen [2005-01-31 14:46] | |
|
 |
| Jag har anmält mig! |
|
 |
| dg>>> Tackar, ändrat. |
| Skrivet av: | dg [2005-01-31 12:57] | |
|
 |
| De nyvalda kommittéerna träffas inte då. Jag tror det datumet blev den 28/2 i stället. |
[Tillbaka]
|