INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Beställning av kläder till klädshopen 2005-02-06 19:38 

Anders Holm kommer att göra en beställning av kläder i dagarna. Om ni har något speciellt önskemål t.ex. långärmad tävlingsskjorta anmäl detta omgående till Anders tel: 0582-16636.




Skrivet av:

Birgitta Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1259


  [Tillbaka

Kommentarer 28 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Axel [2005-02-08 11:38]
Knäbyxa

Skrivet av: HNord [2005-02-07 12:42]
OL-blus, kortärm (nät?) + brallor till fotknölarna. M eller L?

Skrivet av: stefan [2005-02-07 12:32]
jo ett par nya knäbyxor och en kortärmad blus behövs.

Skrivet av: bjornlindgren [2005-02-07 11:11]
Jag behöver OL-blus + OL-byxa, medium (170 cm) (el. small?)
Erik behöver OL-blus + OL-byxa + träningsoverall, 11 år (c:a 150 cm)

Skrivet av: AA [2005-02-07 7:56]
Vill också ha ett par av nya modellens knäbyxor, stl L borde bli bra.

Skrivet av: Per Sjögren [2005-02-06 22:28]
Jag slår till på ett par av den nya modellens knäbyxor.

Skrivet av: beh [2005-02-06 22:18]
Jag behöver en ny överdragsdress. Small eller Medium ???

Skrivet av: Carro [2005-01-19 13:21]
Ett par knäbyxor. I stl M. Tack.

Skrivet av: Per Eklöf [2005-01-12 10:02]
Jag behöver ju helt nya kläder.
Ol-blus, Ol-byxor och överdragskläder behöver jag, jag skulle tro att jag är en storlek Small eller Medium.

Skrivet av: Hempa [2005-01-10 13:07]
Gärna ett par knäbyxor i stl L. Vill säkert också ha den nya trimtexmodellen, även om jag inte vet hur den ser ut...

Skrivet av: christinalangh [2005-01-10 9:35]
Kanske att brallorna ska vara xxs till Ida för det hade hon visst på jackan...

Skrivet av: Jonas Victorin [2005-01-09 21:37]
Jag kommer nog köpa en överdragsjacka och byxor. M eller L.

Skrivet av: fille [2005-01-09 16:21]
storlek S!

Skrivet av: fille [2005-01-09 16:21]
jag behöver ett par långa tävlingsbrallor.

Skrivet av: stina [2005-01-07 14:15]
jag skulle behöva ett par nya knäbrallor, s eller xs...........

Skrivet av: Christina [2005-01-07 12:44]
Ida behöver ett par träningsbyxor stl. XS skulle jag tro.

Skrivet av: Calle [2005-01-05 15:42]
Jag skulle behöva ett par långa tävlingsbyxor, tror att det ska vara M. Ev även ett par träningsoverallsbyxor...

Skrivet av: fimpen [2005-01-05 11:37]
Jag behöver ett par nya knäbyxor, Stl S. Gärna den nya trimtexmodellen!

Skrivet av: da Silva [2005-01-04 16:36]
Behöver en ny blus och ett par nya knäbyxor, gärna den nya trimtexmodellen. Typ storlek L tror jag.

Skrivet av: pontan [2005-01-04 14:33]
En tävlingsblus(långärmad) och byxor stl L.

Skrivet av: gunnel [2005-01-04 14:13]
En del av våra nybörjare köpte kläder i november. Eftersom kläderna då tog slut och en del blev utan tror jag det kommer att behövas klubboveraller i storlekar lämpliga för 7 - 12-åringar. Säkert kommer det att finnas intresse för tävlingskläder också under våren.

För vår egen del önskar Stina och Lovisa vindbyxor stl S?

Skrivet av: ari [2005-01-04 13:29]
Skulle vilja beställa ol-byxor + tröja i storlek L (eller XL....?)

Skrivet av: Björne [2005-01-04 12:31]
En Trainer Extreme (Jacka & Byxa) stl. M och en tävlingblus stl. M vill jag beställa.

Skrivet av: dg [2005-01-04 11:52]
Holma>> Oj, nyheten hade ju legat ute en hel natt....

Men jag vill ett par nya byxor stl. M. Tar ni hem knäbyxor?
Ev vill jag ha en vindjacka stl M och kanske ett par vindbyxor.

Skrivet av: Hans-Göran [2005-01-04 11:39]
Jag behöver en ny tävlinsblus stl 4, samt en träningsoverall stl 4-5 (nya modellen)

Skrivet av: Tommy [2005-01-04 10:15]
Tape saknas.

Skrivet av: Sjögren [2005-01-04 9:29]
Tävlingsblus stl ingen aning men det borde vara Medium eller Large. Står inget på lappen i tröjan som jag har nu.

Skrivet av: Holma [2005-01-04 8:46]
Jag hade tänkt beställa lite kläder (i och med att det är jag som sköter själva beställningen...). Det verkar dock som om det inte är någon som ska ha något, så jag kanske inte behöver beställa....

Kom igen nu!!! Så svårt kan det väl inte vara och kolla i byrålådorna om det ligger något trasigt eller urvuxet kvar sedan förra året. Detta blir den enda beställningen under våren. Ni som kommer och vill ha ett par nya byxor veckan innan 10-mila får klara er med era gamla.

Om det är svårt att bestämma sig så tar vi även emot beställningar av typen "jag behöver troligtvis ett par nya OL-byxor i stl L under våren" Beställningen är som tidigare påekats EJ bindande!!!



[Tillbaka]