INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningsläger 2004-12-19 22:04 

Det andra av vinterns helgläger går till Säfsen 6-9 Januari. Där står skidor och orientering på programmet. Du som är tveksam, anmäl dig och följ med på ett härlig skidläger.

Vi bor i 3 st 6 bädds stugor som kostar 1995 kr för torsdag- söndag per stuga. Det finns med andra ord fortfarande en del platser kvar, så se till att fyll upp dem.

Vi kommer att köra skidteknik med bra skidlärare om det finns snö, vid barmark finns rejäl terräng för orientering.
Anmälan på anmälningssidan senast 1 Jan. Du som vill komma kortare tid har den möjligheten också.


Anmäl dig här.
Fyll i din anmälan om du är med på hela lägret, en del av lägret och om du kan ta bil till Säfsen.


http://www.safsen.se


Skrivet av:

Stefan Aronsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1241


  [Tillbaka

Kommentarer 5 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: stefan [2004-12-21 16:04]
skistar>>Jag har funderingar på det också, i alla fall skido.

Skrivet av: Skistar [2004-12-21 16:01]
Steffo m fl >> Det går Skidorienteringstävlingar i Ljungåsen mellan Säfsen och Grängesberg 8-9/1 för den som är sugen att prova en kul, och annorlunda, typ av orientering. Normaldistans lördag och kortdistans söndag.

Jag ska nog försöka åka lördagens tävling på väg till Madshus cup som går i Borlänge på söndagen.

Skrivet av: Pionhed [2004-12-21 7:16]
Hade varit riktigt skoj (och nyttigt!) att få sig lite skidteknik till livs, men denna helg har varit vigd åt annat sedan länge.

Skrivet av: stoffe [2004-12-01 17:53]
Är det verkligen inga fler än jag, bea och stefan som vill åka upp till Säfsen??

Skrivet av: Anna [2004-11-24 12:39]
Kan tyvärr inte vara med just den helgen, men hoppas att ni får trevligt med skidträningen.



[Tillbaka]