|
Information inför kvällen
| 2004-11-20 11:44 |
Ikväll är det dags för tackfest!
Arrangörerna hälsar alla som anmält sig varmt välkomna och uppmanar alla att försöka ta med sig pengar av lägre valörer (10 kr/20 kr är mycket gångbara) att handla för!
Än en gång varmt välkomna till Ahlsells lokaler kl. 19:00!
[Tillbaka]
|