|
Veckoläger i Långberget V 6.
| 2004-11-23 20:57 |
Träningsläger i Långberget (Norr om Sysslebäck).
Finns mycket fina skidspår att fara runt i under veckan. Jag vill ha in en prelliminär anmälan senast Torsdag 25/11 då jag måste boka stugorna. Anmälan sker på anmälningssidan.
Priset för en 6 bäddsstuga söndag 6 feb - söndag 13 feb är 4900 kr. Lägret är till för alla, ta med familjen på en härlig vintervecka. Du som vill boka en egen stuga meddelar mig det.
Det finns även möjlighet att åka torsdag 10 feb -söndag 13 feb, då blir priset för en stuga 2890 kr.
Mat delar man på i stugan eller äter på restaurangen, men det bestämms enskilt i stugorna sedan.
Det finns även en orienteringskarta i närhet till anläggningen.
/Stefan
http://www.langberget.se
|
Kommentarer
| 12 inlägg hittills |
| Skrivet av: | JoV [2004-11-28 17:23] | |
|
 |
| stefan>> Tors-Sön passar mig bättre. |
| Skrivet av: | stefan [2004-11-23 7:16] | |
|
 |
| beh>> Vi lär dig. |
| Skrivet av: | beh [2004-11-22 21:50] | |
|
 |
| Jag är på. Kan iofs inte åka skidor men det får man väl lära sig tills dess... |
| Skrivet av: | stefan [2004-11-22 9:57] | |
|
 |
| Kom igen nu, anmäl er så jag vet om jag ska avboka 1 eller 2 stugor. Jag har 3 stugor preliminärbokade. |
| Skrivet av: | stefan [2004-11-18 11:53] | |
|
 |
| skistar>>Det blir båda. |
| Skrivet av: | Peiza [2004-11-15 9:49] | |
|
 |
| skistar>> båda, så sa vi igår iaf |
| Skrivet av: | skistar [2004-11-15 9:31] | |
|
 |
Bra idé. Jag vill följa med. Sen finns det möjlighet att åka med mig tidigt som tusan söndag 13 till norberg på Engelbrektsloppet, om man vill.
Är detta veckoläger ersättning för den tänkte skidhelgen i januari, eller blir det både och? |
| Skrivet av: | gurra [2004-11-13 18:10] | |
|
 |
| jag är intresserad! |
| Skrivet av: | mjg [2004-11-13 9:26] | |
|
 |
För mig låter det väldigt bra. Då slipper jag släppa ner en cykel till Spanien nästa år... :) |
| Skrivet av: | Balken [2004-11-12 22:11] | |
|
 |
| Låter bra. Men slalombacken var lite väl kort, bara 250meter och med knapplift. |
| Skrivet av: | JoV [2004-11-12 20:09] | |
|
 |
| da Silva>>Varför inte, jag tycker ju om att träna... |
|
 |
| En fördel med det här alternativet är ju att man kan åka en del av veckan, tex onsdag kväll - söndag om man bara vill ta ledigt 2 dagar men ändå få ut lite träningsläger. Jag är intresserad! |
[Tillbaka]
|