 |
|
|
Oskar Axelsson vann Bordshockey-KM
| 2004-11-04 20:22 |
Tisdgen den 2/11 träffades de 18 personer som kvalificerat sig till KM-slutspelet i bordshockey. Det spelades en hel del bordshockey på 4 olika arenor; Axelshov, Östvalla, Garphyttans ishall och Magnusson Square Garden.
Först spelades gruppspel och därefter slutspel.
Resultat:
Gruppspel:
Grupp 1: 1. Oskar Ax (7p) 2. Patrik E (6p) 3. Anette C (3p) 4. Björn N (1p)
Grupp 2: 1. Per Ö (7p) 2. Per S (5p) 3. Kristin C (2p) 4. Daniel G (1p)
Grupp 3: 1. Per J (9p) 2. Gustav G (4p) 3. Marcus H (4p) 4. Emma A (0p)
Grupp 4: 1. Oskar Ar (6p) 2. Johan L (3p) 3. Victoria N (0p)
Grupp 5: 1. Erik H (6p) 2. Stefan A (3p) 3. Lovisa Ö (0p)
Slutspel:
Kvartsfinaler: Oskar Ax - Erik H (2-1) Per Ö - Gustav G (2-1) Per J - Per S (6-0) Oskar Ar - Patrik E (1-2)
Semifinaler: Oskar Ax - Per Ö (6-3) Per J - Patrik E (2-1)
Match om 3:e plats: Per Ö - Patrik E (7-0)
Final: Oskar Ax - Per J (4-3)
|
| Klicka på bilderna för att se dem i större format
 Hård gruppspelsmatch på Östvalla
 Axel visar upp vinnande finalkoncentration
|
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | polisen [2004-11-04 23:22] | |
|
 |
| Patrik>> Ok då förstår vi. Det är ju helt naturligt och förståligt. Vi lägger ner förundersökningen. |
| Skrivet av: | Patrik [2004-11-04 23:21] | |
|
 |
polisen>>Jo jag måste erkänna att jag vart mutad, annars skulle jag aldrig förlorat med 7-0.. Hela KFUM:s elitsatt låg bakom,då de gärna gör Per glad så han känner sig som en i gänget o därmed gör ett snabbt och enkelt klubbyte
=) |
| Skrivet av: | polisen [2004-11-04 23:18] | |
|
 |
| Patrik>> Det ligger väl inga mutor bakom torsken om 3e pris???? du är misstänkt att vara inblandad i en stor mut härva o kan inom några dagar åka in i häktet |
[Tillbaka]
|
|
|
 |