INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Oskar Axelsson vann Bordshockey-KM 2004-11-04 20:22 

Tisdgen den 2/11 träffades de 18 personer som kvalificerat sig till KM-slutspelet i bordshockey. Det spelades en hel del bordshockey på 4 olika arenor; Axelshov, Östvalla, Garphyttans ishall och Magnusson Square Garden.

Först spelades gruppspel och därefter slutspel.

Resultat:

Gruppspel:

Grupp 1:
1. Oskar Ax (7p)
2. Patrik E (6p)
3. Anette C (3p)
4. Björn N (1p)

Grupp 2:
1. Per Ö (7p)
2. Per S (5p)
3. Kristin C (2p)
4. Daniel G (1p)

Grupp 3:
1. Per J (9p)
2. Gustav G (4p)
3. Marcus H (4p)
4. Emma A (0p)

Grupp 4:
1. Oskar Ar (6p)
2. Johan L (3p)
3. Victoria N (0p)

Grupp 5:
1. Erik H (6p)
2. Stefan A (3p)
3. Lovisa Ö (0p)

Slutspel:

Kvartsfinaler:
Oskar Ax - Erik H (2-1)
Per Ö - Gustav G (2-1)
Per J - Per S (6-0)
Oskar Ar - Patrik E (1-2)

Semifinaler:
Oskar Ax - Per Ö (6-3)
Per J - Patrik E (2-1)

Match om 3:e plats:
Per Ö - Patrik E (7-0)

Final:
Oskar Ax - Per J (4-3)

Klicka på bilderna för att se dem i större format


Hård gruppspelsmatch på Östvalla


Axel visar upp vinnande finalkoncentration




Skrivet av:

Per Öberg
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1214


  [Tillbaka

Kommentarer 3 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: polisen [2004-11-04 23:22]
Patrik>> Ok då förstår vi. Det är ju helt naturligt och förståligt. Vi lägger ner förundersökningen.

Skrivet av: Patrik [2004-11-04 23:21]
polisen>>Jo jag måste erkänna att jag vart mutad, annars skulle jag aldrig förlorat med 7-0.. Hela KFUM:s elitsatt låg bakom,då de gärna gör Per glad så han känner sig som en i gänget o därmed gör ett snabbt och enkelt klubbyte


=)

Skrivet av: polisen [2004-11-04 23:18]
Patrik>> Det ligger väl inga mutor bakom torsken om 3e pris???? du är misstänkt att vara inblandad i en stor mut härva o kan inom några dagar åka in i häktet



[Tillbaka]