|
Adventskalendrar
| 2004-11-02 18:35 |
Även i år säljer klubben KFUM:s julkalender. Jag hoppas att ALLA säljer ca 10 st var, så är snart våra 1000-1200 kalendrar snart slut. Priset är som vanligt 20 kr och klubben får 8 kr. De som är 16 år och yngre kan antingen få 4 kr i handen eller 4 kr till sitt konto. Kalendrar finns att hämta i klubbstugan på torsdagas-kvällarna.
Jag har även med kalendrar till klubbmötet efter "Timmen". De som har möjlighet att ligga ute med pengar kan gärna betala redan när de hämtar ut dem för att underlätta för mig. Kalendrarna är mycket lättsålda fungerar som en "skraplott" och priset är lågt. Om några av våra nybörjare vill sälja kalendrar och inte kan hämta i klubbstugan på torsdagskvällarna går det bra att kontakta Birgitta Arlebo tel: 27 44 44, för en passande lösning.
[Tillbaka]
|