|
TIMMEN-komplettering
| 2004-10-28 08:49 |
Som väntat föll alla bitar på plats med jakt och markägare. Ändring av startplats p.g.a. bättre ungdomsterräng i norra området betyder liten bilresa från samlingen. Men det har vi gjort förr. Oftast faktiskt. Tänk bara på att vi är smutsiga när vi ska tillbaka i fina bilarna.
Ni som har tid, möjlighet, lust och mod: Glöm inte att anmäla er! Bara 11 lag hittills. Hoppas vi blir uppemot det dubbla som vi brukar vara. Stopp för anm.& återbud är 5 nov, men ju tidigare storleksordningen på TIMMEN är klar, desto säkrare blir kartproduktionen. Terrängen är rekad (Årets skandal är förberedd!) och kan rekommenderas. Det mesta mycket bättre än förväntat! Rep. av fakta: Anm & återbud senast 5/11 18.00 hemsidan, Hellstrandhs, 101965, el klubbstugan. Samling Hovsta församlingshem (Lillån) 9.00. Bilresa till start 10.??. Målgång 11.??. Dusch i Lillåns fotbollsomkl. och återsamling i församlinghemmet för fika, KLUBBMÖTE och prisutdelning. Planerad hemgång 13.00.
[Tillbaka]
|