|
Träning tisdag 26/10
| 2004-10-21 08:57 |
Då det varit något klent med uppslutningen på träningarna under hösten (i tisdags var vi tex 4 st vid Rusakulan) har vi, i samråd med delar av träningskommitén, bestämmt att förlägga tisdagens träning till Karlslund istället för Kinkhyttan som det var tänkt.
Träningen startar som vanligt klockan 18 och kommer bestå av en hederlig nattbana.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|