INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KFUM Bytesmarknad 2004-10-19 22:15 

arrangeras traditionsenligt i Hagagården lördagen den 13 november.
Som vanligt behövs det funktionärer för att det hela skall fungera.

Vi behöver vara:
· 12 st. på fredagen 17.00 – 21.30
· 14 st på lördag fm
· 8 på lördag eftermiddag.

Fredag 12 november 17.00 – 21.30
(Inlämningen börjar 17.30 men vi vill att alla helst finns på plats 17.00 för förberedelse)
Lördag fm 13 november 09.15 – 12.30 (Försäljning)
Lördag em 13 november 12.30 – 16.00 (Försäljning o utlämning)

Anmäl Dig nedan om Du inte har blivit kontaktad av någon av oss

Tack för Din hjälp!

Kjell-Ove, Klaus-Peter, Pecka




Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1196


  [Tillbaka

Kommentarer 10 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Anne Eriksson [2004-10-29 15:43]
Jag ställer upp på fredag från ca 17.30 Anne Eriksson, tel 257565
(förälder till barn i nybörjargruppen, tis)

Skrivet av: Pecka [2004-10-28 21:33]
Följande har anmält sig från nybörjargruppen onsdag:

Jan Zennertun, Lördag FM, tel 274066

Helena Frendin, Lördag EM, tel 202062

Skrivet av: Christer Möllberg [2004-10-27 21:53]
Jag tar ett pass Lördag FM 9:15 - 12:30
Christer Möllberg, 24 07 31

Skrivet av: Pecka [2004-10-21 0:21]
mariagert>> Jag vet! Bra att Du vet! Vi klarar två uppgifter denna dag liksom förra året.

Skrivet av: Widdas [2004-10-20 21:51]
Jag brukar vara med på lördagseftermiddagen så det gör jag i år oclså.

Skrivet av: Stålis [2004-10-20 21:00]
Lina och Lars kan dela på ett pass på fredag. Lina börjar och byter sedan av med mig.

Skrivet av: mariagert [2004-10-20 16:46]
Pekka du vet väl att KFUM är engagerad i insamlingen till Världes Barn lördagen den13?

Skrivet av: peterjohansson [2004-10-20 16:27]
JAG KOMMER PÅ LÖRDAG MORGON TILL KL13.00 SOM JAG BRUKAR PETER JOHANSSON

Skrivet av: stinag [2004-10-20 7:42]
Jag kommer på fredagen 17.00 - som jag brukar Stina Gerdevåg

Skrivet av: Pecka [2004-10-19 22:17]
Ange Namn, telefonnummer samt vilken tid Du kan hjälpa till genom att lägga in en kommentar!

För Dig som är ny i klubben är detta ett utmärkt sätt att "jobba in Dig" bland oss KFUMare



[Tillbaka]