|
KFUM Bytesmarknad
| 2004-10-19 22:15 |
arrangeras traditionsenligt i Hagagården lördagen den 13 november. Som vanligt behövs det funktionärer för att det hela skall fungera.
Vi behöver vara: · 12 st. på fredagen 17.00 – 21.30 · 14 st på lördag fm · 8 på lördag eftermiddag.
Fredag 12 november 17.00 – 21.30 (Inlämningen börjar 17.30 men vi vill att alla helst finns på plats 17.00 för förberedelse) Lördag fm 13 november 09.15 – 12.30 (Försäljning) Lördag em 13 november 12.30 – 16.00 (Försäljning o utlämning)
Anmäl Dig nedan om Du inte har blivit kontaktad av någon av oss
Tack för Din hjälp!
Kjell-Ove, Klaus-Peter, Pecka
|
Kommentarer
| 10 inlägg hittills |
|
 |
Jag ställer upp på fredag från ca 17.30 Anne Eriksson, tel 257565 (förälder till barn i nybörjargruppen, tis) |
| Skrivet av: | Pecka [2004-10-28 21:33] | |
|
 |
Följande har anmält sig från nybörjargruppen onsdag:
Jan Zennertun, Lördag FM, tel 274066
Helena Frendin, Lördag EM, tel 202062 |
| Skrivet av: | Christer Möllberg [2004-10-27 21:53] | |
|
 |
Jag tar ett pass Lördag FM 9:15 - 12:30 Christer Möllberg, 24 07 31 |
| Skrivet av: | Pecka [2004-10-21 0:21] | |
|
 |
| mariagert>> Jag vet! Bra att Du vet! Vi klarar två uppgifter denna dag liksom förra året. |
| Skrivet av: | Widdas [2004-10-20 21:51] | |
|
 |
| Jag brukar vara med på lördagseftermiddagen så det gör jag i år oclså. |
| Skrivet av: | Stålis [2004-10-20 21:00] | |
|
 |
| Lina och Lars kan dela på ett pass på fredag. Lina börjar och byter sedan av med mig. |
|
 |
| Pekka du vet väl att KFUM är engagerad i insamlingen till Världes Barn lördagen den13? |
| Skrivet av: | peterjohansson [2004-10-20 16:27] | |
|
 |
| JAG KOMMER PÅ LÖRDAG MORGON TILL KL13.00 SOM JAG BRUKAR PETER JOHANSSON |
| Skrivet av: | stinag [2004-10-20 7:42] | |
|
 |
| Jag kommer på fredagen 17.00 - som jag brukar Stina Gerdevåg |
| Skrivet av: | Pecka [2004-10-19 22:17] | |
|
 |
Ange Namn, telefonnummer samt vilken tid Du kan hjälpa till genom att lägga in en kommentar!
För Dig som är ny i klubben är detta ett utmärkt sätt att "jobba in Dig" bland oss KFUMare |
[Tillbaka]
|